• Gratis frakt med Bring over 400 NOK*
  • Du har alltid åpent kjøp i 90 dager
  • Betal enkelt med Vipps

Ingen tollgebyrer eller andre avgifter vil bli lagt til, les mer her

Gratis frakt over 400NOK*
Betal enkelt med Vipps

Ingen tollgebyrer eller andre avgifter vil bli lagt til, les mer her

Beste kunde,

Nå er det tid for oss på SkalHuset å gå inn i vår ferieperiode, så her kommer litt viktig og nyttig informasjon for deg som kunde som gjelder i løpet av ukene 25 til 33!

Dobbeltsjekk alltid at din adresse og produkter stemmer. Etter lagt bestilling, kan vi IKKE endre adresse eller produkter. Så det er svært viktig at det stemmer når du legger din bestilling. Velger du for eksempel Instabox eller MyPack, vær veldig nøyaktig med at du velger riktig pakkested eller ombud.

Kundeservice:

Svar på de vanligste spørsmål, som for eksempel angrefrist, retur, hvordan man gjør en reklamasjon med mer, finner du på help.skalhuset.no

I løpet av ukene 27 til 35 er kundeservice åpent mellom 9.00 og 15.00.

Vi svarer alle e-post i den rekkefølgen de kommer inn, og vi vil besvare din e-post så raskt som mulig. Vårt mål er at du som kunde skal få svar innen 48 timer, men i løpet av sommeren kan det ta noe lengre tid. Har du det travelt kan du alltid ringe oss, men noen henvendelser som gjelder reklamasjon må alltid meldes inn via e-post til [email protected]

Alle returer behandles innen 15 arbeidsdager etter at vi mottar din retur. I løpet av sommeren kan det ta oss noen ekstra dager for å behandle din retur. Det vil ikke gå raskere for oss å behandle en retur ved at du kontakter oss. Så snart din retur er behandlet vil du få en e-post fra oss. Har du valgt faktura kan du velge å utsette fakturaen din hos Walley. Her finner du instruksjoner for hvordan du kan gjøre det:
https://help.skalhuset.se/nb-NO/support/solutions/articles/26000044637--registrer-retur-hos-walley

Leveringstider:

Leveringstidene i kassen på henholdsvis transportør er estimert leveringstid og ingen garanterte leveringstider. Alle transportører jobber hardt for å oppfylle dette, men i løpet av sommerperioden kan dette påvirkes. Hvis du ikke har mottatt din bestilling, vennligst vent noen ekstra dager før du kontakter oss.

Ekspresstjenester:

I løpet av sommeren kan vi ikke garantere at akkurat din bestilling sendes fra oss samme dag. Vi jobber hardt for at det skal skje, men noen dager vil det ikke være mulig for oss, hovedsakelig mandager. Derfor kan du som kunde i kassen velge “Ekspresstjenester” for kr 19. Da garanterer vi at din bestilling prioriteres og sendes med neste henting. Tjenesten Ekspresstjenester kan kun velges hvis alle produktene i handlekurven er på lager.

Innkommende produkter er garantert inn i vårt lager innen 2-6 arbeidsdager. Det kan imidlertid ta noen ekstra dager for oss å sende disse, så hvis du har det travelt med din bestilling, velg bare produkter som er på lager.

Bestillingsvarer er varer vi bestiller fra vår leverandør etter at du har lagt en bestilling. Disse kan også ta noen ekstra dager.

Produktet er lagt til i handlekurven din

Handlekurv

Beløp: kr 0

Kasse