• Frakt med Bring
  • Du har alltid åpent kjøp i 90 dager
  • Betal enkelt med Vipps

Ingen tollgebyrer eller andre avgifter vil bli lagt til, les mer her

Ingen tollgebyrer eller andre avgifter vil bli lagt til, les mer her

Nedenfor finner du spørsmål og svar som dukker opp ofte.

F: Har dere kundeservice på norsk?
S: Nei, vi tilbyr bare kundeservice på svensk og engelsk. 

F: Passer dette dekselet/etuiet til min enhet?
S: For å finne ut av det er det best å finne modellnummeret på enheten. Her er våre fremgangsmåter for å finne det:

iPad og Samsung Galaxy Tab
iPhone og Android-telefon
MacBook

F: Hvor finner jeg informasjon om hvordan man for eksempel gjør en reklamasjon?
S: Har du spørsmål om for eksempel retur eller reklamasjon, kan du finne svaret i vår kundeportal.

F: Har dere åpent kjøp?
S: Ja, vi har 90 dagers åpent kjøp fra datoen du mottok forsendelsen på: Åpent kjøp.

F: Hvordan returnerer jeg varen?
S: I kundeportalen vår finner du instruksjoner for hvordan du gjør en retur.

F: Hva koster frakten?
S: Velger du PostNord Standard koster frakten 19 NOK (ikke sporbart), velger du PostNord Express koster frakten 29 NOK (ikke sporbart). Her kan du lese mer om våre fraktmetoder: Fraktalternativer.

F: Når behandles returen min?
S: Alle returer behandles innen 10 virkedager fra vi har mottatt den.

F: Jeg har ikke fått svar på e-posthenvendelsen min, når kan jeg forvente svar?
S: Alle henvendelser besvares innen 48 timer. Hvis du svarer på din egen mail, havner den lengst ned i køen, og svartiden vil drøye.

F: Har dere noen rabattkode?
S: Les hva vi tenker om rabattkoder her: Rabattkoder.

Produktet er lagt til i handlekurven din

Handlekurv

Beløp: kr 0

Kasse