Ingen tollgebyrer eller andre avgifter vil bli lagt til, les mer her
Nedenfor finner du spørsmål og svar som dukker opp ofte.
F: Har dere kundeservice på norsk?
S: Nei, vi tilbyr bare kundeservice på svensk og engelsk.
F: Passer dette dekselet/etuiet til min enhet?
S: For å finne ut av det er det best å finne modellnummeret på enheten. Her er våre fremgangsmåter for å finne det:
iPad og Samsung Galaxy Tab
iPhone og Android-telefon
MacBook
F: Hvor finner jeg informasjon om hvordan man for eksempel gjør en reklamasjon?
S: Har du spørsmål om for eksempel retur eller reklamasjon, kan du finne svaret i vår kundeportal.
F: Har dere åpent kjøp?
S: Ja, vi har 90 dagers åpent kjøp fra datoen du mottok forsendelsen på: Åpent kjøp.
F: Hvordan returnerer jeg varen?
S: I kundeportalen vår finner du instruksjoner for hvordan du gjør en retur.
F: Hva koster frakten?
S: Velger du PostNord Standard koster frakten 19 NOK (ikke sporbart), velger du PostNord Express koster frakten 29 NOK (ikke sporbart). Her kan du lese mer om våre fraktmetoder: Fraktalternativer.
F: Når behandles returen min?
S: Alle returer behandles innen 10 virkedager fra vi har mottatt den.
F: Jeg har ikke fått svar på e-posthenvendelsen min, når kan jeg forvente svar?
S: Alle henvendelser besvares innen 48 timer. Hvis du svarer på din egen mail, havner den lengst ned i køen, og svartiden vil drøye.
F: Har dere noen rabattkode?
S: Les hva vi tenker om rabattkoder her: Rabattkoder.
Via vårt hjelpesenter finner du svar på de vanligste spørsmålene: help.skalhuset.no
Den raskeste måten å nå oss på er via chat eller telefon +46101889909.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Produktet er lagt til i handlekurven din
Beløp: kr 0
Kasse